به روز

به روز
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان به روز و آدرس javad-pc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مدل XPS 15 L502x از شرکت Dell

یک لپ تاپ زیبا و سبک از شرکت Dell که در ساخت آن از آلومنیوم نیز استفاده شده است. این سیستم در مقایسه با لپ تاپ ” MacBook Pro ” از شرکت اپل با همان اندازه قیمتی نصف دارد. این سیستم از یک پردازنده کورای ۵ ، یک درایور مخصوص دیسکهای بلوری و یک صفحه نمایش ۱۵ اینچ با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل و با قیمتی در حدود ۶۱۰ پوند به بازار عرضه شده است.

مدل Chronos NP700Z5A از شرکت Samsung

شرکت سامسونگ قابلیت ها و توانایی های بسیاری را در این لپ تاپ گنجانده است. این لپ تاپ که تنها ۲۴ میلی متر قطر دارد از یک پردازنده کورای ۷ ، ۸ گیگابایت رم ، ۷۵۰ گیگ حافظه داخلی و یک کارت حافظه ۸ گیگابایتی و یک صفحه ۱۵٫۶ اینچی از جمله قابلیتهای این لپ تاپ است. این لپ تاپ به قیمت ۹۰۰ پوند به بازار عرضه شده است.

مدل Envy 17 3D از شرکت HP

یک لپ تاپ مخصوص بازی و تماشای فیلم های سه بعدی که با بک درایور مخصوص دیسکهای بلوری و عینک ۳ بعدی بهب بازار عرضه شده است. صفحه نمایش ۱۷٫۳ اینچی با کیفیت HD از جمله مهمترین قابلیتهای این لپ تاپ است که با قیمت ۱۱۶۰ پوند به بازار عرضه شده است.

مدل Aspire S3 از شرکت Acer

یک اولترابوک نازک ۱۳٫۳ اینچی که به نوعی در حال رقابت با لپ تاپ MacBook Air است. یک اولترا بوک با پردازنده کورای ۷ ، ۴ گیگابایت رم ، ۲۵۰ گیگابایت حافظه داخلی و پورتهای مختلف مجهز شده است. طراحی زیبا و نازک از دیگر نقاط مثبت طراحی این اولترابوک است. این اولترابوک با قیمت ۷۰۰ پوند به بازار عرضه خواهد شد.

مدل Vaio Z از شرکت Sony

یک بدنه نازک از لپ تاپ شرکت سونی که از یک صفحه نمایش ۱۳٫۳ اینچی ، پردازش گر کورای ۵ و درایور بلوری استفاده می کند. این لپ تاپ که از یک کارت گرافیک مدل AMD HD6550M استفاده می کند با قیمتی در حدود ۱۷۱۰ دلار به بازار عرضه شده است.

مدل Series 9 900X3Aاز شرکت Samsung

یک لپ تاپ نازک به قطر ۱۶٫۳ میلی متر از شرکت سامسونگ که از یک پردازنده کورای ۵ از شرکت اینتل ، ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه بهره می برد. این لپ تاپ با قیمت ۱۱۰۰ پوند به بازار عرضه شده است.

مدل Envy 14-1195ea Beats Edition از شرکت HP

یک لپ تاپ زیبا به رنگ مشکی که از یک پردازنده کورای ۷ ساخت شرکت اینتل و صفحه نمایش ۱۴٫۵ اینچی بهره می برد. صفحه نمایشی این لپ تاپ قابلیت پخش تصاویر با کیفیت Full HD را داشته و به همراه یک هدفون مدل Dre به قیمت ۱۵۰ پوند با بهای کلی ۱۰۰۰ پوند به بازار عرضه می شود.

مدل Series 5 Chromebook از شرکت Samsung

یک مدل اختصاصی از سری ۵ لپ تاپ های شرکت سامسونگ که با سیستم عامل وینوز و نرم افزار جستجوگر Google Chrome به بازار عرضه شده است . این لپ تاپ به صورت اختصاصی با تاکید بر کار در فضای اینترنت طراحی و ساخته شده است. این لپ تاپ به قیمت ۳۰۰ پوند به بازار عرضه شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, ] [ 20:25 ] [ محمد جواد براری ]

About

در یاد گیری بهم کمک کنیم
Blog Custom
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 80
بازدید کل : 24659
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


دانلود فایل